Webinari na temu uvođenje projektne nastave na studijima fizike

28. svibnja 2021.

U drugoj polovici svibnja održana su tri webinara u sklopu kojih su održane tri prezentacije na temu uvođenje projektne nastave na studijima fizike. Pritom je poseban naglasak stavljen na rad u naprednim praktikumima u kontekstu pripreme za buduća zanimanja:

  • 19. svibnja 2021. godine – Experience in Active Learning, Prof. dr. sc. Gorazd Planinšič, Fakulteta za matematiko in fiziko, Univerza v Ljubljani. Saznajte više:
    Participants will learn how to engage students to become active participants in constructing new knowledge, applying this knowledge in problem solving and in developing key science competences. We will work on-line on the activities that are based on the framework called Investigative Science Learning Environment (ISLE)
    Poveznica na prezentaciju (PDF)
    Poveznica na webinar
  • 21. svibnja 2021. godine – Assessment of knowledge of physics on a national scale, Doc. dr. sc. Jurij Bajc, Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani Saznajte više:
    Fokus ovog seminara je bio na metodama evaluacije znanja iz fizike na različitim razinama. Prezentirani su poražavajući rezultati testiranja koji ukazuju da samo 10% populacije pokazuje konceptualno razumijevanje fizikalnih fenomena. Slabe matematičke vještine skreću fokus s fizike na višu matematiku.
    Poveznica na prezentaciju (PDF)

    Poveznica na webinar
  • 28. svibnja 2021. godine – Three dimensions of inquiry in physics education, prof. dr. sc. Mojca Čepić, University of Ljubljana, Faculty of education. Saznajte više:
    The webinar will be practical therefore participants have to have:
    – 5 A4 papers, kitchen scale, adhesive tape, a piece of a thread or ribbon (4mm wide ribbons used for decoration are the best, but any other threads would do the job)
    – books or registers or two chairs, objects that can serve as weights
    We shall consider three aspects of inquiry. Inquiry based learning (on a practical example), practitioner inquiry (on an extension for the practical example) and a professional learning community, that is, how one could establish a good and effective professional learning community.
    Poveznica na prezentaciju (PDF)
    Poveznica na webinar

Webinari su predviđeni projektom FizKO, unutar Elementa 3: Unaprjeđenje nastavne djelatnosti na studijskim programima fizike i služe za osposobljavanje prijavitelja i partnera s mogućnostima koje pruža projektna nastava.